Dificultades

L'única dificultat que sento avui és ntentar mantenir els braços sobre l'ordinador per poder escriure :-) He tornat a agafar la bicicleta i, malgrat que han estat pocs quilòmetres (uns 25) estic tant desentrenada que he acabat esgotada.

No obstant això, aquests dies em va tornar a sorprendre escoltar la idea de que les dificultats en la vida són una cosa bona... Sembla difícil de creure, no? El que tothom volem és no tenir-ne! Però, realment, com diu Francisco Alcaide en aquestl post Un mar en calma nunca hizo un marinero experto  .

Com sabríem quins són els límits que hem de superar si mai no ens els trobéssim?

______________________________________

Un bloc s'alimenta de comentaris! Diga'm la teva! 
Te gusta?

Comentaris

  1. Hola Joana, el que veig és que les dificultats em permeten aprendre. M'agrada aprendre i gràcies a elles ho puc fer. I a més a més em permeten arribar a llocs insospitats per a mi. Em permeten anar más lluny, cada cop més lluny. Descobrir nous recursos que hi ha en mi.

    Per exemple, com ja saps, aquest finde tenia una cursa a Sitges, que em feia molt de respecte. En principi hi anava acmpanyada però al final em vaig quedar sola. Cague! Com organitzar-me?! Després d'uns dies d'estrés vaig pensar en una amiga que feia temps no veia i que viu a Sitges. Li vaig demanar ajuda, tot va ser fàcil i vam compartir unes estones molt entranyables.

    Tenim molts recursos i m'agrada descobrir-los. Per això ens calen les dificultats i els entrebancs.

    Josepa

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Josepa per passar-te per aquí! I més ara, que tens feina i dificultats potents a la vista preparant la http://trailwalker.intermonoxfam.org/es/equipos/ficha/%20trail-pas

    Els comentaris s'agraeixen perquè fan visible què estem compartint, que escriure un bloc no és un monòleg.

    Una abraçada!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Resistència

Llit

Restes de vida