Calma

Avui el món ha reduït la seva velocitat. Els arbres mouen més lentament les branques i les pedres resten immòbils, però, és clar, són pedres...

Tocaba una  nova sessió del curs de Daniel Gabarró, del quall ja us n'he parlat. Diumenge profitòs...

Aquest curs té la virtud (com d'altres) de recordar-me què sento davant del mirall que m'ofereix cada persona. De poder veure els meus límits -com avui deia en Daniel- per fer-los créixer.  I explicant com em semblava que la perfecció no era assolible més que conjugada (en plural) jo+tu = puc ser perfecta,  m'he adonat de dues coses: que ningú m'estava entenent i que era capaç de sobreviure al sentiment de vergonya que això em provocava.

Més tard, encara com el món, semi-paralitzada, he visualitzat les demandes que la meva nena interior faria als meus pares; escolta i mirada. I després d'això el món s'ha parat definitívament.

Bueno, ara sembla que reprén el seu ritme... suau, lent, com una exhalació. Quanta calma!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Resistència

Llit

Restes de vida