Si pateixo és que estic en desacord amb la realitat

Avui he començat un curs amb Daniel Gabarró i us deixo la seva pàgina perquè hi ha molts enllaços interessants per explorar. Ha dit una cosa que m'ha agradat molt; que tots som Amor ja ho havia llegit i sentit moltes vegades, però que tota interacció és Amor, no ho havia sentit mai. I resulta que l'Amor pot ser gran o petit (com un gra de sorra o com una muntanya), per un mateix@ (quan encara no ser estimar els altres) o per a l'altr@ (quan ja no em suposa cap sacrifici), però Amor.

Comparteixo completament altres coses que ha dit respecte a les creences bàsiques que ens porten "pel camí de l'amargura...", a saber:

1) Si pateixo és que estic en desacord amb la realitat.

2) N'hi ha, bàsicament, tres tipus d'estupideses:

  • la de creure coses que no són reals
  • la de voler canviar els altres
  • la de creure que el món no hauria de ser així
3)Els meus pensaments són inofensius si no me'ls crec.

4) Qualsevol pensament que em cregui marcarà la meva vida.

Us deixo barra lliure per comentar: :-)


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Resistència

Llit

Restes de vida