Aigua

Si d'aquestes vacances hagués de posar alguna cosa per sobre de l'altra, posaria l'aigua. La sensació de l'aigua fresca del mar, al matí, quan encara el sol no crema o la frescor de les tovalloles gelades per calmar la calor, a l'entrada del vaixell, després d'un dia tòrrid a Roma; aigua.

Aquests són els records de l'aigua conscient o els records conscients de l'aigua. Però tenia ganes d'explicar-vos també els records inconscients. Records que m'han arribat em somnis després de treballar, d'atrevir-me i provar a vèncer, la por que a mi em fa l'aigua.  En una ostentació de tossuderia, he aconseguit enfonsar-me i tocar el fons d'una piscina o obrir els ulls en 15 metros d'aigua de mar... no rieu que jo encara tremolo :-)  Però d'aquest treball conscient he obtingut de retorn un grapat de somnis on travessava canals foscos, profunds i plens d'aigua i enlloc d'ofegar-me, de quedar-me afixiada, sortia amb la consciència de que no era per tant.  I, d'alguna manera, una por antiga, segurament encorada en arxius molt antics d'algun dels meus cervells (el reptilià?) ha emergit, ha estat integrada i la meva vida conscient ha guanyat unes passes de tranquil·litat, perquè deu ser veritat que la por i la confiança són dues plantes que no poden créixer juntes,que se fan nosa, quan estan  en el mateix recipient.

Què heu après vosaltres aquest estiu? Espero compartir les vostres històries i, a partir d'ara, em tornareu a trobar per aquí, explicant les meves des del bloc.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Resistència

Llit

Restes de vida