Crear el dia que tu desitges?

Quan llegeixo una proposta que m'encoratja a que prepari el meu dia sento una barreja d'emocions. D'una banda, la il·lusió de trobar, de debó, una bona forma de treball energètic que mobilitzi realment allò que s'ha encallat  i m'ajudi a ser més capaç o més feliç. La il·lusió de la recepta ràpida... I aquest desig mai desapareix! Podria ser capaç - crec que podríem ser tothom capaços- de buscar eternament aquest truquillo, aquesta pòcima màgica en forma de visualització, d'afirmacions, de rutina energètica, de punts d'EFT, de curs nou, de nou llibre...

Altres vegades, la il·lusió ja no hi cap. M'he cansat de picar pedra, de repetir les afirmacions, de visualitzar-me assolint l'èxit... i de no trobar-me bé, de no aconseguir de cap de les maneres trobar la recepta. Per això,  fa temps que vaig renunciar a buscar res millor que el meu present.... I n'estic satisfeta. De l'esforç, de la fortalesa i l'objectivitat que he guanyat.  De la claretat amb que distingeixo el que éspossible d'alló que no ho és.

Perquè en el fons, creure que amb qualsevol recepta TOT és possible és l'altre extrem de l'error de pensar que RES en la nostra vida es pot canviar. "Els extrems sempre es toquen", es complementen, tanquen el cercle, són iguals...

Per això avui us porto aquest missatge i vídeo de la Montse Ceide. M'ha inspirat aquesta entrada i m'ha recordat que TOT no és possible, però que dedicar paciència a treballar per aconseguir-ho, SÍ que ho és.

VEURE "AYUDITA PARA CREAR EL DIA QUE DESEAS". Montse Ceide.


Un bloc s'alimenta de comentaris! Diga'm la teva! 
Te gusta?

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Resistència

Llit

Restes de vida