Tenim la capacitat de curar-nos a nosaltres mateix@s?

Aquests dies, quan agafo la bici, em fa força mal el peu esquerra i estic fent-li voltes al fet, intentant inspirar-me per saber quin grau d'atenció hauria de donar-li, quin grau de limitació n'hauria de sentir. La veritat és que la idea que tinc d'aquest mal és força limitant; em fa por haver de deixar d'anar en bici, haver de deixar de portar talons alts, haver de deixar de... Trobo que el dolor genera idees limitants.
Porto dies fent-li voltes i avui he tornat a agafar la bici; un agradable passeig amb uns amics, i només començar el meu peu em feia mal, però passats els primers quilòmetres, quan la idea de que no podria continuar, de que per sempre agafaria la bici i em faria mal, quan m'he distret i han passat totes aquestes idees limitants, el dolor ha desaparescut. La por de sentir-lo m'estava fent mal.
Durant la resta de la sortida (he fet 35 kilòmetres) només a estones m'ha fet mal, encara que he acabat amb el peu força resentit, però com la resta del cos; cansat.

Que hem de fer davant del dolor? Què ens diu el dolor? Cap on ens condueix?

He trobat en el web de l'Eva Sandoval aquesta entrevista de Bruce Lipton -autor de La biología de la creencia-  i Wayne Dyer -autor de Tus zonas erróneas i molts altres llibres-  i aquests vídoes m'han resultat suggeridors; encara que penso que el cos i el dolor són creences tant poderoses, que són ben difícils de treballar. Però, realment ho són?

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Resistència

Llit

Restes de vida