Yo soy yo y tu eres tú

"Jo soy yo y tu eres tu. Yo no estoy en este mundo para cumplir tus expectativas y tu no estás en este mundo para cumplir las mías. Si en algún momento nos encontramos, será maravilloso, si no, no puede remediarse". Així comença el programa de Pensamiento Positivo sobre el desamor, citant paraules del llibre de Ramiro Calle La ciencia del amor.

També en el mateix programa,  Oscar Duran-Yates  fa una definició de parella que comparteixo plenament: "Tu pareja es un reflejo de una parte de ti intangible, que no puedes tocar pero tu sabes que existe. Todo lo que no te gusta de tu pareja son exactamente los aspectos que tu niegas en ti, que no puedes soportar en ti, que no puedes abrazar y amar en ti, por eso no los puedes amar en otra persona".

I l'Oscar Duran recomana un exercici que m'agrada molt  per sortir de la percepció de desamor. El que s'ha de fer és preguntarse que és el que realment t'està molestant de la teva parella, el que més dolor et genera  del comportament de la teva parella. Normalment haurem trobat la nostra ombra, la nostra part més inconcient,  fosca i negada ,i a partir d'aquí,  podrem arribar a veure parts de nosaltres que fins aquell moment desconeixíem  i descobrir que nosaltres estem fent exactament això que tant ens molesta a d'altres persones, o a nosaltres mateixos, i no ens estem adonant.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Resistència

Llit

Restes de vida