El Jo Experiència

Avui ha estat un dia de sol esplèndid i d'excursió per la Garrotxa.  Però no me les havia totes... Una marxa amb més de 100 persones que corrien muntanya amunt com si fessin tard!  I començava a quedar-me enrera, ocupada en pensar que jo no podia... Però és que realment no podia! El ritme al caminar era fort i,  malgrat que porto mesos descobrint que sota el meu cervell hi viu  un cos sencer, sembla que no ha estat prou i que al costat de totes aquestes persones entrenades, que diuen com qui no vol la cosa que s'entrenen per a una mitja marató, jo, no sóc ningú.

Realment començava a pensar que em quedaria tirada, que no podria.  Abans de la caminada, ni se m'havia passat pel cap haver d'abandonar -ara que em sento tant forta!-  però començava a perdre l'alé, a suar, i a veure com tothom m'avançava...i he començat a dubtar de mi seriosament. Podria resistir aquell ritme? Estàvem pujant els últims 200 metros, carena amunt, quan m'he enrecordat que podia col·locar-me en un altre punt de consciència; ocupar un altre espai que el disc ratllat de sóc l'última i yo  no puedo, i he tornat a volar! El Jo Experiència!!

I de nou he provat que, quan comanda la por, el cos s'atura i quan l'atenció canvia de lloc, quan es col·loca fora del pensament,  la màquina va sola... i disfrutant... Camí amunt, rebassant a tothom..Fins que he arribat a dalt i m'ha fet por la baixada :-)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Resistència

Llit

Restes de vida