Retornar

Autor: Josep Francisco Martínez
Fa dies que no agafava l'ordinador... amb el mòvil a la ma és més fàcil moure's i, la veritat, l'ordinador em fa sentir que s'acaben les vacances i que comença una altra etapa. A mi, aquest periode de l'any em costa de pair... No acabo d'entendre el principi del Tao que diu que tot final és un inici i tot inici incorpora el seu final. Sóc una humana més entestada en que la Vida tingui només una part; la que "a priori", i sense subtileses, sembla "bona". Qui ha dit que reviure, reexperimentar, provar a fer de forma nova les coses velles, treballar els teus limits i reescriure la teva biografia pugui  tenir cap gràcia?

En definitiva, que em fa una mandra horrible que s'acabin les vacances i que, ara per ara, no puc ni imaginar-me el dia en que hauré acceptat que tot final incorpora la seva parella conceptual, la seva complitud existencial i, en conseqüència, és tan sols un nou començament.

Dit això, per avançat, he començat a escriure perquè m'ha agradat molt un article de l'Eduard Puntset en que recupera 6 idees molt útils per recomençar el setembre. Aquí les teniu!!!  Me las compro totes!!! Recuerden: hay vida antes de la muerte.

Comentaris

  1. Ara em poso a llegir punset, sempre tan lúcid... M'agrada però recomençar sabent que també hi ha coses bones que tornen! Una abraçada

    ResponElimina
  2. Hola Olga!! Aquestes paraules són molt estimulants ! :-)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Resistència

Llit

Restes de vida