Presentació

Us presento el meu  Bloc. L’he anomenat CrèixerMent , perquè parla d’allò que  més practico  i més m’agrada encomanar;   el creixement personal, el creixement interior, el creixement professional ....

Fa temps que em venia de gust  crear-lo, però n’he dubtat força... sobre la paciència que fa falta per mantenir-lo, sobre quina utilitat podria tenir...

Com veieu, m’he donat una resposta afirmativa a les meves preguntes, bàsicament,  perquè amb  el Bloc puc  explicar les lectures que em resulten inspiradores , les persones  que em proporcionen  nous recursos en l’ofici de viure i totes les descobertes, personals o d’altri, que m’emocionen i m’ajuden a gestionar les meves emocions. Trobo que pot ser engrescador;  que dedicar-me a comunicar tot allò que m’inspira,  pot resultar també inspirador.

I amb aquesta confiança, et convido a subscriure't i a fer-me totes les aportacions que vulguis, perquè les idees es fan fortes quan es comparteixen, i el creixement interior és una planta que s’ha d’anar regant, a poc a poc, per fer-se fort.

Joana

Comentaris

  1. Et desitjo lo millor i molta sort en aquet projecte que a mi em sembla fantàstic,un petò molt fort i espero poder aportar alguna cosa mès endevant. Angi. Rubi
    Ah!!! he recomenat aquet bloc al facebook.

    ResponElimina
  2. Joana, jo també et vull desitjar molta sort, l'enhorabona pel blog i de paso feliç any 2011!!! Cristina

    ResponElimina
  3. Ei Joana!

    M'he llevat a les 3 del matí i ara a les 7 se m'ha acudit que podria enllestir algune feineta... Així que aquí em tens, inscribint-me en el teu blog ;) jejeje

    Encara no he pogut mirar-me'l molt entretingudament, perquè (com comprendràs) una no es troba nmolt receptiva sense haver dormit... no obstant no dubtis que ho faré en breus!

    T'aniré seguint, així que ja pots mantenir això actualitzat ;)

    Em va agradar molt el cafetó de l'altre dia! Així que l'haurem de repetir més sovint, no?

    Petons Joana, fins aviat! :)

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats per la teva iniciativa.
    Generalment ens fem propòsits en començar l'any i tu, ens sorprens acabant l'any donant forma al propòsit,... un bon exemple.
    Et desitjo molt èxit en aquest blog i en tot el que emprenguis. Per la teva forma de ser, segur que ens regales i ens inspires.
    Aprofito per agrair-te que consideris i indiquis el meu Web d'interès.
    Rep una molt forta abraçada
    Rosa Farré
    EFT-Tapping

    ResponElimina
  5. Joana, guapa és la tercera vegada que intento posar alguna cosa, el tema informàtic veig que es resisteix una mica només una mica no podrà amb mi.
    El que vull dir-te és que et desitjo una feliç "andadura" i estic convençuda que així serà.

    Felicitats, Palmira

    ResponElimina
  6. Per fi he donat amb l'adreça, com sempre una distracció. Moltes felicitats, et desitjo molt èxit en aquesta marxa, que crec serà meravellosa, i podrem compartir tots, un petó
    molt gran
    Romy

    ResponElimina
  7. Hola Joana,

    Molt bona feina, un bloc magnífic! Me l'he posat a Favorits i m'he subscrit; M'encanta entrar en contacte amb la gent que vol canviar, que créixer i, a més, ajuda a altra gent.

    Petonetsss

    Antònia Moreno

    ResponElimina
  8. Hola Joana,

    més val tard que mai... :)
    M'incorporo al bloc, disposat a aprofitar aquest context que brindes perquè m'aporti i, si pot ser, per disposar de la oportunitat d’aportar.
    Sens dubte, la preocupació (i ocupació) sobre el nostre vida emocional esdevé el nostre més valuós actiu. I crec fermament que les persones que hi treballen, brillem amb una intensitat especial. Amb aquella força lleugera i amable, plena de tendresa, que convida a apropar-se, a compartir, a escoltar, a sentir i a ser-hi. Com la teva.
    Gràcies!!
    Una abraçada.

    Miquel Àngel

    ResponElimina
  9. Me'n alegro molt que també aquí estiguem en contacte! Serà un plaer compartir reflexions, pensaments, sensacions la majoria de vegades...
    Diuen que un veu en l'altre allò que ell mateix reflexa... Serà el teu cas? :-)

    Una abraçada ben forta Miquel Àngel!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Resistència

Llit

Restes de vida